dimarts, 7 de desembre del 2010

EXPERIMENT DELS VOLCANS

10 comentaris:

  1. Artur el experiment va ser molt divertit

    ResponElimina
  2. Artur el primer comentari u efet jo .
    Artur el experimen va ser molt divertit.
    firmat
    Joel .S.

    ResponElimina
  3. M'agradat molt i espero que no sigui el últim Artur

    ResponElimina
  4. Artur,l'experiment m'ha agradat tan que l'he mirat dues vegades, inclús l'han vist la meva mama, l'àvia i la meva germana.Carla Cabeza.

    ResponElimina
  5. Maria Matamala Fernandez18 de desembre del 2010, a les 9:37

    Avui 18 del 12 del 2.010 he mirat la web i no he vist re del amic imbisible.

    ResponElimina
  6. artur mola mola molt

    firmat
    joel.s.

    ResponElimina
  7. a La Benaula de Caldes també ens mola. Tant, que us copiarem al parvulari!! Endavant amb aquestes bones idees, Artur i classe!

    ResponElimina
  8. artur va ser moooooooooooooooooooooolt divertit el vull repetir.

    ResponElimina