dissabte, 28 de juliol del 2012

Vídeo de comiat

Hola guapetes i guapets! Us deixo el penúltim vídeo de la temporada, el vídeo que us vaig posar el darrer dia per acomiadar-me de vosaltres. Espero que us agradi. D'aquí uns deu dies, publicarem el vídeo que estic fent amb les vostres fotos de petits...

També volia felicitar, pel seu aniversari, a en Joseph, a la Hannah i a en Joni... Ja ho sabeu... COm sonava allò? Per felicitar a un bon amic, parapapapa, l'aniversari celebrar i amb alegria recordar, i en farem focs artificials... Una petonàs els tres. Feliços deu anys! A veure, si tots mireu d'escriure un comentari als vostres companys.

Bé, seguiu gaudint de l'estiu. Una abraçada a tots! Fins aviat!


16 comentaris:

  1. Hola Artur el video es molt xuli i l'Anna s'ha rigut molt.A Artur com va anar Perelada ??

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola guapes! A Perelada va anar molt bé. Vam fer un sopar de nassos! Ja us penjaré una foto...

      Un petonet a les dues!

      Elimina
  2. Artur a estat molt xulo el video vaga quins recorts espero que tinguis bon estiu adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. la teva germana amiga judith3 d’agost del 2012, a les 15:55

      es veritat carla quins recors i quan quedarem per lo que ja saps (la festa pijama?) ?)

      Elimina
    2. CARLA O LA AMIGA GERMANA28 d’agost del 2012, a les 16:30

      LA MEVA MARE JA ESTA PREPERANT COSES I DESPRES D'AQUESTA LA DEL MEU ANIVERSARI SI PODEM ESCLA JA TINC LES POLLY POQUET PRAPERADES SERA MOLT DIVER JIJIJI:)

      Elimina
  3. felicitats Hannah Josph i Joan !!!

    ResponElimina
  4. hola Artur es molt divertit e sentit que alomillor et tenim en alguna asignatura espero de profe pro si no es pot asignatura bueno que us vaigi be dew

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tant si ens veiem com si no, el que m'agradaria és veure el teu nom amb majúscules i ben escrit! Pol Sanfer? Qui és aquest? ;)

      Cuida't Pol!!

      Elimina
    2. hola Artur pol sanfer es san de sanchez i fer de fernandez

      Elimina
    3. D'acord Pol. Et compro l'explicació. Però recorda les majúscules a principi de frase i en els noms propis!!

      Elimina
  5. Hola Artur per fi em puc conectar al bloc perque desedel mobil no el podia fer .... Bueno dic el mobil perque em estat de vacances a Espejo i avui em vingut el video es la mar de xulo !!! i com a dit la carla quins recors ... jjijiji a ARTUR ja tinc tots els deures fets menys el de les nenes aquella enigma siuspla la podries ficar? esque si no mai el fare.Bueno petons a10 Artur

    ResponElimina
  6. felicitats hannah iria joseph kevin i joan feliç cumple
    ;):) =):p

    ResponElimina
  7. Molt xulo Artur!

    Adeu guapets i guapetes,jijiji!

    ResponElimina
  8. hola artur jo volia anar amb els meteixos nens nenes i amb tu pr igual ment fas informatica pr jo volia fer totes les classes amb tu un peto molt gran gracies per tot ARTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina